İlk 1 hafta sürekli meme tutturmaya uğraştık. Tutamadikca meme ucum yara oldu, tutmaya çalışıyordu yavrum ama yapamiyordu meme ucu olmadığı için. Yara olunca silikon uç aldik, su klasik yuvarlak olanlardan. Onu da tutmak istemedi mama damlatip ucun üstüne kandiriyorduk süt gelene kadar. 20 gün de böyle geçti. Sonra burun kısmı açık olan silikon uclardan keşfettim onu direkt tuttu emmeye başladı ama tam o gün de emzirme danışmanı için randevu ayarlamistim. Aynı şekilde asla silikon uç ve biberon kullanma dedi, ilk 2 gün denedim ama yapamadım kaşık biberon enjektör beslenme sondasi finger feed aklına ne gelirse hepsini denedim. En sonunda pes ettim, emsin de nasıl emerse emsin dedim silikon uç ile devam ettim. Başta hiç emmiyordu sonra silikon ile emmeye başladı belanı mı arıyorsun dedim kendi kendime. Danışmana da yalan söyledim bıraktık silikon ucu diye. Neyse silikon uc ile 3,5 4 ay emdi. Sonra bir gün emmek istemedi ucu çıkarıp verdim bi anda ağlarken memeyi tuttu. O gün bugündür hep silikon uç olmadan emiyor, yani bebek ne zaman isterse o zaman bırakır anne sütü alsın emsin. Baskı kurup kendinizi üzmeyin bu anların tadını çıkarın. Kızım 1 yaşına girecek , hala emiyor mesela. Bo süre sonra bıraktım ben de çünkü zorlamayi emsin yeter ki dedim