SinemCemOzkan ah canım seni çok iyi anlıyorum benim bebeğimde dil bağı vardı meme ucumda yoktu silikon uçla emebiliyordu sadece her gören onu kullanma, yapay bir şey o, çocuğa zararlı, çocuk senin kokunu almaz, yok sütün artmaz o kadar çok konuştular ki ama çocuk asla onsuz tutamıyordu memeyi. Hatta eşimin halası hiç unutmam aç bırak çocuğu bak gör o zaman nasıl tutar dedi başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen. Ama ben kimseyi dinlemedim bebeğim nasıl mutlu oluyorsa nasıl emebiliyorsa o şekilde 2 ay emzirebildim sadece çünkü bir göğsüm de nerdeyse hiç süt yoktu. Stresten dolayı da diğer göğsümde de sütüm kesildi. O yüzden ne olursa olsun en iyisini sen bilirsin nasıl rahat olucaksan nasıl stres yapmayacaksan o şekilde doya doya emzir bebeğini💞