Benim oğlumda bugün tam 2 aylık oldu ve silikon uçla emziriyorum. Kendi yakınlarım dahil, eşimin ailesi ve yabancılar bile bunu eleştirdi yorum yaptı. Resmen lohusalığı dibine kadar yaşadım.(bebeğim küvözdede kalmıştı 4 gün) daha yeni yeni kendime geliyorum ve şunu farkettim ben 2 ay nasıl geçti anlamadım kendimi yıpratmaktan bunu düşünmekten bebeğimle yaşadığım şeylerden keyif alamadım. Unutmayıınn bir bebeği en çok annesi düşünür en iyisi olmasını o ister, kimse istemez emzirirken arada bir aparat olsun ama bu kötü anne olduğunuzu değilde bebeği sırf anne sütü alsın diye kendini yıpratan ve çok çabalayan anne olduğunuzu gösterir. Ben 2 aydır silikon uçla emzirmeme rağmen göğüs ucu yaralarıyla uğraşıyorum yeri geldi kanadı yeri geldi bebeğim o kanları kustu hala daha yara canım çok yanıyor ama emziriyorum. Sizce sizi/bizi eleştirenler mi mükemmel anneydi?