SinemCemOzkan sanki kendimi gördüm gibi. 31 günlük anneyim. Bebeğim asla tutmuyor mememi ucu yok. Emzirme danışmanına gittim. Bir çözüm olmadı. 4. Gün sarılık oldu oğlum. Beslemem lazımdı ama olmuyordu emmiyordu. Dediğin gibi kaşıkla yada enjektör ile beslesem öğün atlıyordu. Biberona başladım. O gün bugündür biberon ile besliyorum. Sütüm zaten çok gelmiyor sağıp olabildiğince veriyorum. Mama takviyesi şart zaten. Böylelikle sarılıktan kurtulduk. Sen sen ol kasma kendini yıpratma üzme. O cocuk öyle de böyle de büyüyor doyuyor. Seninle bağ kuruyor emdirmesende korkma. Karnındayken başladı sizin bağınız. Sıkma kendini biberon ile beslenmesi hiç beslenememesinden iyidir. Ayniyiz inan bana. 31. Gündeyiz hala tutmuyor tutmuyor. Yapacak biseyim yok. Canı sağ olsun 😊