Zeynos Baharim şişlik var sürekli olacak gibi ağrı var hep bir tedirginlik oĺsam da kurtulsam diye düşünüyor insan
Asellina2018 Zeynos canim benimde ole simdiye kadar 4 aydir duzenli olurdum simdi 6 gun gecti daha olmadim inanki bende korkuyorum
Denizsevim Esmakaya benim oğlum da 18 mayısta doğdu. Bende hala olmadım. Vücudum da oluşan her ağrıyı adet ağrısına yoruyorum ama sonuç yok.. Hem olmamak iyi, alıştım böyle. Ama her an tedirgin olmakta kötü..
ikos58 Esmakaya ahh yarama basma 😁 hamılelıkte 4.5 kg aldım dogumdan sonra 7 kg gıttı. Sonrasında o 7 yı gerı aldım doguma gıttıgım kılodayım 😇
ZeynoEylul24 Baharim normalde Doğumdan ne kadar zaman sonra adet olunmalı ? Biz iki aylık olduk bende hala yok merak ettim.
Baharim ZeynoEylul24 aslında süt korur dedikleri olay buymus adet gelmedıgı ıcın . Altı ay ıcerısınde gelır cogunun ki ama nadiren bir seneyi de bulurmus
Asellina2018 Zeynos cnm test yaptim cikmadi bugun 6. Gun olsa cikardi heralde kizimda 6. Gun yapmistim cikmisti