Deletedmom03 Baharim Düzenli ve devamlı emziren anneler geç regl oluyorlar.Hatta 1.5 sene olmayanlar var canım.Hala olamadık ama normalmiş sorun yok😊
Zeynepeymen Baharim evet cnm düzgün kaliteli emziren anneler gec oluyor die biliyorum. Hatta adet olduktan snra sutun kalıteside düsüormuş.
melissrn Zeynepeymen 40 ımın çıktığı gün regl oldum ve 7 aylık oğlum hala emiyor mama takviyesi de hiç almadı..sütün kalitesi düşmüyor azlık vs de olmadı çok şükür🤗
Zeynos Asellina2018 haber verin merak ederim ben 😊hangisi hayırlı ise Rabbim onu nasip etsin inşaallah
Baharim ZeynoEylul24 aslında süt korur dedikleri olay buymus adet gelmedıgı ıcın . Altı ay ıcerısınde gelır cogunun ki ama nadiren bir seneyi de bulurmus
NurR Baharim 4 aylık olcaz bir haftaya bende olmadım alıştım da artık olmaya başlayınca zor gelmeye başlayacak o süreç :)
Baharim NurR dogru dıosun dokuz ay zaten olmadı bı altı ayda boyle bır seneyı gectı oluncada uZulcem sanırım :))