egee_momm benim de oğlum 2 aylık meme emiyor sonra mama veriyorum 90 cc kusmasına rağmen hala meme istiyor ağlıyor sürekli memede bütün günümüz öyle geçiyor bende çok yoruldum doktor normal çabuk acıkıyor dedi ama pek normal olduğunu düşünmüyorum millet bebeğini besledikten sonra hem dışarı çıkabiliyor hem kendi işlerini hallediyor ama biz maalesef