egee_momm olabilir, biz meme reddi yaşayınca bende denedim silikon uç belki onu tutar diye ama hele onu hiç tutmadı bi iki kere çekti ama çektiği süt ağzına gitmedi nedense silikonun dışına taşıyodu hep, birde belli olmuyor bu bebişlere ya bazen 30 ml zar zor içerken bazen oluyor 150 ml içiyor yani az yapsam çok içesi geliyo çok yapsam az içiyo bu defa mama telef oluyor :)