egee_momm kaç aylıkki acaba gazı mı varki emmek istiyor, bence emmek isterse emsin, mama içmek isterse içsin :) bizimkide mama ve anne sütü besleniyordu 2 buçuk aylıkken memeyi tamamen bıraktı, şuan 3ay 12 günlük imkanı yok memeyi almıyor, zorluyorum sinirleniyor hemen, emmediği için sütümde azaldı sağınca bi çay kaşığı anca çıkıyo, mama içmeside azaldı 2 aylığa kadar bazen 120 ml ile doymazdı 2 buçuk aydan sonra yeri geldi 30 ml ile doyuyor valla savaş veriyorum resmen 30 ml içecez diye 45 dk geçiyo nerdeyse çok düzensizleşti sanırım 3.ayda meme ve mama reddi oluyormuş onu mu yaşıyoruz napıyoruz artık çok zorlanıyorum beslenme konusunda :)