egee_momm livanurvealpinannesi61 sütüm az geliyor ilk sarılık vardı ondan başladım sonra bu çocuk doymaz dediler 🥲
Prenses_dzce egee_momm sarıliktan bende çok emziriyo duum çocuğu şimdi sütüm yetmiyor büyüdüğü için mamaya başlaycam yinne
motherofLeyla egee_momm aynen silikon uçla emiyorsa emsin tabiki emmeyen çocuğa ne yaparsan yap emmiyor ama emsinde ne şekil olursa emsin :)
Alerjikrinit egee_momm ya ısrarla her fikri reddediyorsunuz sizin görmediğiniz bişey var işte emzikle memeyi emzik gibi kullanması başka şeyler benim oğlumda emzik gibi kullanıyor ama emzik al almadi hiçbi zaman fikir soruyorsanız biraz yazılanları derinlemesine düşünün
GezginPaNDa egee_momm mesele açlık değil. Benim oğlum 6 ay mene ağzından çıkmasın isterdi. 6 aydan sonra etrafı iesfetme sevdasına memeyi ağzından çıkarttı sağ olsun
Arzuazeri98 Benimde bebegim oyle 27gunluk yalniz mama yiyor yarim saatdebir uyanip istiyor morarip kizariyor 60 50 hazrlyrm doymur bazen bazende 10ml yeyip uykuya daliyor ne yapacagmi sasirdim
egee_momm Bayanseker 6900 canım🥲 kilosu iyi o yüzden mamayı az verip olabildiğince emzirmeye çalışıyorum