Byn123 yüksek ihtimalle sarılık olmuştur yenidoğan bebekte emme ihtiyacı çok oluyor uyusa bile acıkıp ağlaması lazım ki karnını doyurup uykuya devam etsin sarılık sıvı kaybına da neden olabilir hemen bi doktor konteolüne gidilmeli ve her saat en geç 2 saatte bir mutlaka uyandırıp emzirilmeli