Hilal_muhammed25 Emr066 her bebek aynı tepkiyi vermez benim bebeğimde sarılık yerine idardan kan geldi
_iclal_ Byn123 doktora danışın muhakkak benim bebeğim de doğduğun da sınırda idi cok yüksekti hastahaneye yatırcaklardı cok şükür geçti
Cansuaseltosun 10gunluk bebek saatte bir emzirilmeli yada mama verilmeli uyandir zorla ac uyumasin şarilik ilerledigi zaman uyuyorlar mumkun mertebe uyandir canm besle altini ac uyanmiyorsa ayaklarini suyla yika ılık suyla ayaklarinin altiyla oyna ama mutlaka saatte bir besle
_LORY_ tazeannis_ kaç aylık acaba? Benim kizim da cok seviyor yuzustu yatmayi ama daha erken gibi geliyor bana. Gogsumde yuzustu yatinca cok kaliteli uyuyor.
tazeannis_ _LORY_ 40 günlük olucak 3 gün sonra , normal yatırdığım zaman uyumuyor eller hareketli kendini uyandırıyor yüzüstü yatıyorum baya bi daldığı zaman yan çeviriyorum bazen , alışmaz umarım yüzüstü yatmayada
Elfylmzkk Byn123 her bebek oyle die sanıyorum. Sen 1,5-2 saatte bir memeye uyandır. Uyanmıyosa zorla uyandır. İçsin. İçsin ki büyüsün kuşum 🥰 hayırlı olsun. Allah bağışlasın🌸
Myleftside Byn123 ilk başlarda 22 saate kadar uyuduğu normal sayiliyormus yenidoganlaron benim oğlumda öyleydi bişey mi oldu acaba diye merak ederdim