Merhaba, bizim kızımız da 24 günlük, ilk 2 hafta o şekildeydi, üstünü çıkartıp ıslak pamukla uyandırıyor öyle besleme yapıyorduk, daha memeyi kavrayamadigi için ben sütü sagip biberonla verdim. Ayrıca sarilik da vardı orta seviyede sık sık 2 saatte bir doyurduk alabildiğine şuan 4. Hafta içindeyiz çok şükür kendi uyanıyor acıkınca, paniklemeyin yani, zor ve yorucu bir süreç ama geçiyor 🙏🙏