mom0010 haksız olan susacak alttan alacak olay bu kadar basit aslında eşin karşıdaki düşman değil sonuçta dimi bunu düşünmek gerekir öyle ben çok sınırlı insanim eşimde öyle demekle olmaz mutlu evlilik emek ister buda saygıdan geçer birbirinize saygı duyacaksınız. böyle uzun tartışmalara girince insanlar karşılıklı olarak birbirini incitir yıpratır sen haklıysan bile baktın karşı taraf vıdı vıdı etmeye devam ediyor sen susmayı bileceksin özellikle 3. Bir kişi önünde münakaşaya girmeye karşıyım ve aranızda iyi kötü ne geçerse geçsin yine 3. Bir kişi bilmemeli
Saygı sevgi huzur bolca emek ister mutlu evlilik gerçekten hiç kolay birşey değil bu durum heleki bu çağ da bazen sevgi de yetmiyor huzur bulmaya saygı ve eşler arası iletişim çok önemli