mom0010 bence kesinlikle denge. Bir taraf daha çok fedakarlık yapıp diğer taraf herhangi bir şey için çaba göstermiyorsa denge bozuluyor. Tabi bu dengenin kurulması, saygı, sevgi ve anlayıştan geçiyor. Yani kısaca bir kelimeye sığdırmak gerekirse anlayış/Empati derim hehalde.
Mesela ben herhangi bir durum karşısında eşimin kalbini kırdıysam olaya onun gözüyle de bakmaya çalışırım hep. Kendim haklı olduğum kadar onun da kendi içinde haklı olduğu sebepler olabilir. Ve bunuda sağlıklı bir iletişim kurarak, konuşarak çözebiliriz diye düşünüyorum ☺️