Linam54 mom0010 bence mutlu evliligin sirri. Sabirli olucaksin erkegi sıkmıcaksin (yerine göre) fazla dir dir etmiceksin, hesap sormicaksin, paragöz olmicaksin sürekli birseyler istemiceksin. 12 yillik evliyim. Bildiklerim bunlar.
Birdunyabircennetannesi mom0010 Ben sinirli biriyim eşim sakindir Kolay kolay sinirlenmez o yüzden tartışmamız çok olmaz Mutlu evliliğin sırrı en önemlisi karşılıklı anlayış bence İki tarafında birbirinin düşüncesine saygı duymak
ikitosbikannesiiii mom0010 susup her şeyi sineye çekip içine atınca her şeye tamam aşkım deyince yürüyor anca
YldzEfsun ikitosbikannesiiii bence o zaman yürümüyor asıl. Süreklğ alttan alan kişinin tahammülü kalmıyor zamanla. Diğer tarafta astarını istiyor zamanla
Makahma Melekhnm o zamanda susacaksın canım çünkü sen konuştukça daha çok canını acıtmak için daha ağır hakaret edecek
Ela65 mom0010 ikimizde sinirlenince ben gülmeye başlıyorum tutamıyorum kendimi . O kızıyor bağırıyor beni gülme krizi alıyor heralde kızınca girdiği hal komiğime geliyor . Sonra yelkenler fora 😂😂😂 Artık şunu öğrendim Ölümün baş ucumuzda. Olduğu bir dünya da hiç bişeyi büyütmeye gerek yok bence
Cileklimilkshake mom0010 konu ne olursa olsun adam tamam fıstığım sen haklısın fıstığım peki fıstığım diyince benim için konu kapanıyor. Kilit kelime fıstık değil iştede 😂😂😂 Onun içinde öyle tamam balım hayatım böceğim çiçeğim diyince konu tamamdır bitti. Mevzu sevgi dili kullanmak bence. Her iki tarafta suçlayıcı ve barbar bi dil kullanırsa anlaşmazlıklar hat safhada artar. Mevzu Sevgi dili. Herşeyi çözer 😇😇😇
AlyaMavi mom0010 seviyorsanız iş bitmiştir .sevmiyorsanız ağzıyla kuş tutsa da esiniz asla mutlu olmazsınız
Ysmn11-11 mom0010 iki tarafında anlayışlı olması ben sinirlenince eşim susar alttam alir genelde esim sakin bir insan oldugu icin benim.icin arti bir yonu ama karsilikli anlayışliyiz
Seyma2323 Bence sırı.. kayinvalide olmaması🤣🤭 Benim var ama kayinane olmayanlari taniyorum çok mutlular
Govher_Adelya mom0010 tartışmak iyidir çok ireli gidilmediyi sürece. Tartışmazsanız sorun var demektir🙂☺️
basakhanim34 Anr5155 çocuk mutsuzluk kaynağı demiyor. Erkeklerin çoğu sorumluluk artınca sıkıya gelemiyor, kaldıramıyor diyor.
Dilekkbyzt mom0010 çıkılmaz biz eşimle tartistigimizda mutlaka orayı terkeder ve daha sonra sakin bir şekilde konuşuruz