mom0010 tartışırken susmak. Yada şöyle biri sinirliyken öbürü alttan alıp, sakinleşince karşı tarafa anlatmak. Tartışırken insan yükseliyor, karşı taraf cevap verince körüklüyor hatta. Ben böyle anlarda eşime gülerim tamam sen anlat dinliyorum derim, o söylenir durur. Sakinleşince de ben kendi meselemi anlatırım. Sonra bi şekilde ortak yol bulur çözeriz. Ben sinirlenince de o aynı şekilde susar dinler. Bu yöntem bizde işe yarıyor.