Karaaslan2 aynen öyle iyi düşünülüp yapılması lazım..ve dediğiniz gibi kesinlikle bizim toplumumuzda sorun var. Tanıdığım var bir tane iki yıl falan oluyor evleneli adam çocuklardan asla haz etmiyor ama çevre de çocuk yap baskısı var . Sevmiyorlar işte bir salin insanları onların da çocuğu olmasın di mi ama yok illa bir şeyler denecek o baskı yapılacak. Sonra çocuk mutsuz , aileler mutsuz .