Karaaslan2 çocuktan önce çok tartışirdik her saçma şeye , saçma sapan tripler falan . Bir çocuğumuz var iki güne ikincisi doğacak çocuk doğduğundan beri hiç öyle kavga etmedik çok nadir tartışırız hafif , küslük falan yok artık. Çocuk değil de sanki insanların kendisiyle alakalı bir durum bu . Sırf çocuk yapmak için yapıyor çoğu insan belki sorun burdadir bilemedim.