mom0010 mutlu evliliğin sırrı tek kişiyle olmuyor, iki kişinin de yapması gereken şeyler var bence. Saygı en önemlisi, ne kadar sinirlenirsen sinirlen saygısızlık yaptığında haddini aştığında küfür hakaret girdiğinde hiçbir şey eskisi gibi olmuyor barışsanız bile, çok sinirliyseniz tartisiyorsaniz şimdi konuşmak istemiyorum sonra konuşalım sakinlesince diyip uzaklaşın bence, çünkü sinirle de insan ağzına geleni söylüyor. Sakinlesince iki taraf da mantıklı hareket eder