Ggizemggk çok şükür benim kızımın uykusu güzel,mama da versem meme de versem uyur yani gece 1 ya da 2 de mamasını içip uyuyor mesela sabah 6/6:30 gibi kalkıyor. Emziriyorum tekrar uyuyor gün içinde de gündüz sakin yani uyku sorunumuz şimdilik yok nazar değmesin :) Allah sizede yardim etsin uyku en zor iş sanırım