Ysgl26 valla ağzı olan konuşuyor işte,bizim sorunumuz niye milleti geriyor bu kadar anlamadimki,sütüm olsa kime ne fayda olmasa kime ne zarar yani anlamiyorumki. Kadin kadına düşman yemin ederim ya. 8 sene çocuğum yoktu benim tüp bebekle oldu kızım yıllarca duymadığım sey kalmadı şimdi çocuğum oldu yine aynı..