Buket57 ilk başta kilo alımı az olduğu için bende meme mama olarak gittim ama şuan sütümün arttığının ve kızımın doyduğunun farkındayım emme aralarındaki süreler uzadı, doktorumuz da kilo alımı düzene girdiği için mamayı keselim dedi. Bence sende biraz mamayı kesip sadece emzirmeyi deneyebilirsin eğer doymadığını düşünürsen o zaman mamaya telrar geçersin ben geceleri bile iki saatte bir kalkıp emzirdim hep gece sütü daha kaliteli olduğu için. Şuan da da geceleri emzirmeye devam ediyorum o kalkmasa bile üç saate çıktım artık yoruldum çünkü bir göğsümü emziriyorum diğerini de sağıyorum çünkü altı saat memede süt beklemesin diye