Mtbuaaa efeninannesi4207 anlatmak istediğim bu sadece tatil değil bunun gibi daha bir çok şey vardır eminim Biz kendimizi avutuyoruz yaşamak bu değil Hele ki kendi ülkemizde yaşamak bu olmamalı
Sinirlimom hurremsultann bende evet dedim ama ona oy vericeğime çöp kutusuna oy veririm. Benim tuzum kuru çok şükür hala ona oy verip de yicek ekmeği olmayanlar düşünsün.
Uffsananebeslk efeninannesi4207 nasıl geçiniyorsunuz kız ? 8 bin tl ile geçinmen için faturalarını baskasının ödeyip yemeğini baskasının yapması lazım
efeninannesi4207 Uffsananebeslk yazdım oraya zaten aşağılara da oku bir istersen kimse de inanmak zorunda değil hadi canım.
Gltnesi Uffsananebeslk gecinene helal olsun biz artık borçla borcu kapatmaya çalışıyoruz evde kurufasulye pilav yiyoruz et sebze yemekleri lüks oldu çocuğun mamasına zor yetisiyoruz beş lirayla ay sonunu beklediğimiz günler oluyo bitik durumdayız ve üstüne aylık iki buçuk kira veriyoruz
Uffsananebeslk efeninannesi4207 İnanmıyorum demedim bize de söyle de bizde uygulayalım dedim 😂 Ama benim sormak istediğim sadece o değil, mesela bu paranın icinde yurtiçi , gerektiğinde yurtdısı tatil, dısarıda yeme icme, giyim gibi şeylerden bahsediyorum.
Nrgngr Fadikcee şehir şehir gezmek hayalimizdi çocuklarla beraber ama şuan hiç mümkün gözükmüyor zira çarşıya bile çıkmıyorum boşa para gitmesin diye internetten indirim takip edip alıyoruz zaten çocuktan sonra kendime bi şey almaz oldum hep onun ihtiyaçlarına gidiyor para araba almak istiyorduk evlendigimizde 130 olan araba şuan 500 artik imkansız gibi oldu çok şükür ki evimiz var yoksa hiç düşünemiyorum hiç bir şey alamazdık ha çok şükür bu günümüze geçinmeye çalışıyoruz ama hayalleri yaşayacak kadar değil maalesef dolmuşa binmek bile zorlaşıyor zorda kalmadıkça binmiyorum o yüzden gezmiyorum da çok ayy her şey bir biriyle bağlantılı işte evde oturursan iyi gezersen para yok 🥴
DrkAyz Fadikcee Hobim şu sıcak havalarda balkon yıkayıp kendimi serinletmek bide üstüne o balkonda kahve içmem yok muuu 😂😂 Malum tatil hayal oldu ben geçen sene evlenip 1400 liraya balayına gitmiştim çanakkaleye bu sene markete gittiğimde sadece o parayı ödüyorum hayat gerçekten çok zor eşimede üzülüyorum adam iki lira fazla para alıcak diye 16 saat çalışıyor
Nrgngr Aslicamm kendisi diyor zaten bizim oturduğumz yer ucuz diye bize de sadece su 300 400 geliyor ikisi 800 900 tutuyor doğal gaz da var tabi 🤷🏻♀️ daha telefon faturaları ayrı artık 100 den aşağı fatura yok 300 telefon faturası mazotu benzini günlük ise git gel pazarda patates soğan kilosu 20 oldu domates 15 20 yani bir pazara girdin mi 100 TL ye alayım çıkayım yok en aşağı 200 gidiyor ki ona da her şeyi almadığın halde bizim burada müstakil ev alt kat 2 3 den başlıyor semtten semte değişiyordur ama ikinci üçüncü kat 5 den aşağı yok şuan ki evimizi kiraya versek en az 10000 istenir yani çok şükür bak bizde geciniyiruz ev kendimizin olması artı tabiki kirada olsak hiç gecinemezdk ama ona rağmen sadece pazar çocuk alışverişi faturalar benzine gidiyor aylık para yani çıkayım çarşıda gezeyim istediğimi alayım tatile gideyim ney düşünemiyoruz indirimde ne varsa onu almaya çalışıyoruz elhamdülillah bu günümüze geçiniliyor öyle böyle ama hayallerimizi yaşayacak kadar değil 😌
Aslicamm Nrgngr aynen pazara gitsek bi marul 15 lira bi maydonoz 5 lira otlar bile böyle yani 20den aşağı meyve yok istanbulda. Biz de kirada değiliz burda bodrum katları bile 8-10bin artık. 🤦
efeninannesi4207 Uffsananebeslk ay ya benim yurtdışında ne işim var 😂. Siz gidiyorsanız gidin benim işim yok 😂. Şehir dışına çıkıyoruz tabi ayda bir hem kontrole o manalıkla da geziyoruz öyle teyzemin yanında kalıyoruz 2 gün sonra dönüyoruz. Giyim tabi ki alıyoruz yani çıplak olacak halimiz yok😂
Gltnesi Fadikcee evden çıkamıyoruz sahile gidip iki çay verecegimize o parayla bebeğimize meyve alırız mama alırız diyoruz asgari ücretle mama ile beslenen bebekle bir dunya borçla ve kirada beş liraya muhtaç oluyoruz bazen
Uffsananebeslk Gltnesi zaten mamalar almış başını gidiyor ben cocuga 7.ayda kestim mamayı yemek yiyor su an zaten 11 aylık. Ama alırken de ufak hipp kutusu cok pahalıydı 1 hafta gidiyodu max. Artık tatile gideceğimiz zaman önceden biriktiriyoruz özellikle yurtdısı icin. Ki yurtdısında oranın para birimini kazanıyorsan rahat geçinirsin ama türkiyede öyle bir durum yok. Arkadas gitse anlar farkı. Zamanında bizimde yazlığımız vardı gidince bi market masrafı oluyordu ama sonra satıldı o simdi arada sırada teyzemin yazlığına gidiyoruz ama nadiren. Asıl sorun önceden varolan seyle simdi yasamak değil, simdi kazanılan ile birşey yapabilmek. Aradaki fark bu. Sorun da bu zaten.
rege2105 Fadikcee inanın kendi iş yerimiz var. Güzelde bir gelirimiz vardı. Yapılan zamlar bizi çok etkiledi . Kimse bu pahalılıkta ürün alamaz oldu .işçiler dükkanın kirası ev masrafları derken ay sonu bi bakmışız neredeyse hiçbir kârımız yok sadece geçiniyoruz . Dükkan kirasını 42 binden 84 bine çıkardılar
Uffsananebeslk efeninannesi4207 İşte giden için pahalı, yurtdısı dövizi tl ye göre ucuz. Sorun tl de 😂
Uffsananebeslk efeninannesi4207 hadi yurtdısını geçtim gitmesen de olur ama yurticinde geçen hafta bodrumdaydım oralar da ateş pahası. Memlekette bile huzur yok😂
Deletedmom_110 Amma abarttınız kızlar yahu 8 İ bende geçinirim vallahi hadi 9 olsun hiç borcum olmasa evim arabam var şükür faturalarım tutsun 1.500 kısın yazın da yarısı olsa market vs bende birikim yaparım vallahi😀 ama bir yere oturamam ayda bir belki piknikle onla bunla idare ederiz ama bana göre değil😀