Mtbuaaa bende isterim tatile gitmek isediğimi almak çocuklarıma istediklerini almak gönül o kadar şey istiyor ki elimde imkan vardı okusaydım daha rahat olurdum yada zengin koca bulsaydım ama yok napalım şükür seviyorum kocamı da belki zengin olup hergün dayak yicektim boşanamıcakrm beterin beteri var ülkenin hali kötü ama bi Benim ses çıkarmamla düzelmicek