Aslicamm kendisi diyor zaten bizim oturduğumz yer ucuz diye bize de sadece su 300 400 geliyor ikisi 800 900 tutuyor doğal gaz da var tabi 🤷🏻♀️ daha telefon faturaları ayrı artık 100 den aşağı fatura yok 300 telefon faturası mazotu benzini günlük ise git gel pazarda patates soğan kilosu 20 oldu domates 15 20 yani bir pazara girdin mi 100 TL ye alayım çıkayım yok en aşağı 200 gidiyor ki ona da her şeyi almadığın halde bizim burada müstakil ev alt kat 2 3 den başlıyor semtten semte değişiyordur ama ikinci üçüncü kat 5 den aşağı yok şuan ki evimizi kiraya versek en az 10000 istenir yani çok şükür bak bizde geciniyiruz ev kendimizin olması artı tabiki kirada olsak hiç gecinemezdk ama ona rağmen sadece pazar çocuk alışverişi faturalar benzine gidiyor aylık para yani çıkayım çarşıda gezeyim istediğimi alayım tatile gideyim ney düşünemiyoruz indirimde ne varsa onu almaya çalışıyoruz elhamdülillah bu günümüze geçiniliyor öyle böyle ama hayallerimizi yaşayacak kadar değil 😌