Yigitinnannesi benim bebeğim de 2 aylıkken birden bire 10 günde bir yapmaya başladı. Doktorlara götürdüm her defasında normal dediler. Bebek huysız değil ağlamıyorsa, ıkınmaktan kıpkırmızı falan olmuyorsa, uykusunu güzelce uyuyorsa kala yapamıyor değil kaka yapmıyordur. Bu durumda ya vücuduna kullanıyor verimli olarak, ya da sütünüz yağlı değil posa oluşturmuyordur. Ben zorda kalmadıkça fitil kullandım. Fitile alışıyor diyorlar ama hayır bu ay da aksine günde 3 defa yapmaya başladı. Demem o ki bebekte anormal bi huzursuzluk yoksa endişe edecek hiçbir şey yok. Çocuğa bir şey yapıp çocuğu yormayın, daha çok küçük gereksiz şeyler de vermeyin.