Yigitinnannesi Merhaba, bu 2 aylik bebeklerimizin genel sorunu.. Doktorumuz hazim kuvveti arttigi icin, artik emdiginin daha fazlasini hazmediyor, daha azini kaka olarak cikarabiliyor diye aciklamisti..
Ben sagdigim sutun icine 1 cay k zyagi koyarak ve gaz masajiyla cozmustum, insan gunde 5 kez kaka yapan cocuk 5 gun yapmayinca panik oluyor ama cok normal merak etmeyin.. Gunde 8 kere de normal, 8 gun yapmamasi da..Zamanla duzene girecek, bizim gene her gun 1 kereye baglandi mesela..