tolgamze1905 Yigitinnannesi Yigitinnannesi ilk günler her gün yapıyordu bizimki de sonra 2 3 günde bir yapmaya başlayınca doktor bağıraakları artık gelişiyor ilk zamanlar direk yendiğini sindirirken şimdi geç sindiriyor 10 güne kadar normal demişti. Ama bebeğim çok kıvranıyordu. En son bütün gece ağladı acile gittik lağma yaptılar öyle yaptı rahatladı çocuğum. Bende bir gaz damlası aldım dün dr rezene çayı içmeye başladım bir çay kaşığı da ona verdim bugün iki kere kakasını yaptı bütün gün de gaz çıkardı rahatça .hangisi etki yaptı bilmiyorum ama rahat baya kızışım.
beyza_2018 Doğal fitil yap canım bende çok nadir yapıyorum ama mecbur kalıyor insan. Sabunu kes küçük bir parçasını al ucu az sivri olursa iyi olur, onu zeytinyağına batır ve popişine koy fitil gibi. En fazla 15 dk sonra hop geliyor kaka