Alparslanim1 valla bebeğine göre değişiyo o durum. Bebek kalkmaya çalışıyosa oturtulabiliyo destekli. Benim kızım yatmıyodu full kalkıyodu 3 buçuk aylıkken doktor kucağında kısa süreli destekli oturtabilirsin demişti. Zaten yatmıyodu dediğim gibi. 4 aylıkken mama sandalyesinin en yatan pozisyonunda hafif oturma gibi oluyo o (kiwi koala marka) öyle oturuyodu. Kucağımızda tamamen oturuyodu. 6 aylıkken desteksiz oturmaya başlamıştı zaten çoğu bebek gibi. Herhangi bir sıkıntısı yok 3 yaşında şuan