Melis1706 Alparslanim1 valla daha kucuk geliyor deyince otuetmak istemiyorsunuzda danismak istiyoe gibi anladim kbkmayin😄
Alparslanim1 Melis1706 yok yok estağfurullah ne kusuru . Doktor a güvenirim tabiki bu durumda. Sağlıklı olsun tüm bebişler🙏😍
MommysMini Alparslanim1 yine de yanlara doğru hafif hafif kayıp düşüyo ama pat diye düşmüyo tabi koruyo 😂
Alparslanim1 MommysMini yaaa kıyamam ben onlara aman düşmesinler düşerlerse Allah korusun kafalarına falan bişryler olur diye korkuyor insan vallahi
Zeynep-Azra Alparslanim1 😂 küçükler büyük işler başarır merak etme sen. Oturtman gelişimi açısından da iyi olur kafasını falan kontrol etmeyi öğrenirr
acemi_ana Dondurmalikahve nasıl oturuyorsunuz benim kızımda 4 ay 19 günlük yattığı yerden kafasını kaldırıyor yani biraz daha zorlasa oturacak şekle gelicek nasıl oturtacam mesela
Dondurmalikahve acemi_ana O zamanlar kucağıma oturtuyordum çok kısa bir şekilde ya da evin herhangi bir köşesinde yanlarına yastık koyarak yanlarına yastık koyarak bu 4. ayda yaptığı yaptığım oturtma.
Ececiiim Alparslanim1 2 bucuk aydan beri hevesli. 3 aydan itibaren destekli oturttum halinden çok memnun. Sizinki epey büyük oturtun bence
Sinem1205 Alparslanim1 ben 4.ayda basladim kisa araliklarla 6 ayda sadece arkasina destekle baya guzel oturabiliyordu 7.ayda tam desteksiz oturdu
MommysMini Alparslanim1 başından ayrilmadigimiz sürece bişey olmaz düşse bile yumuşak düşüyo tutarız zaten bişey olmaz Allahın izniyle 🥰😂😂
Zeynosileannis Alparslanim1 4 aylıkken doktor bebek istiyorsa çok kısa süreli otursun dedi öyle başladık yavaş yavaş
Alparslanim1 Zeynosileannis maşallah bebişe benim bebeğim de istiyordu keşke 4 de başlasamaymışım dedim şimdi yavaş yavaş desteksiz başlardı. Tam ideal zaman bnce sizin
Minigim38 Alparslanim1 3,5 aylıkken başladık oturmaya 5 10 dakika kadar 8,5 aylik desteksiz oturuyor uzun zamandır 😅🧿
Alparslanim1 Minigim38 oooo maşallah bebişe erken kalkan yol alır dedikleri bu olsa gerek keşke bnde erken davransaydım biraz🤦♀️😃