Alparslanim1 oturttur canm alışır bizimkide şuan destekli oturuyor daha dengeleyemiyor, başını dik tutabiliyorsa yanlarına yastık koy her doktor farklı birşey söylüyor ama her bebekte bir olmuyor,alışınca sende rahat edersin çünkü onlar yatmak istemiyor büyüdükçe ve huysuzlasiyorlar yine oturunca biraz daha etraflarına bakiniyorlar oyalaniyor yemek ev işi filan daha rahat olur😅