Alparslanim1 3.5aylıkken kucağımızda birkaç dakika oturur şekilde tutmaya başladık doktor yapmayın dedi bir süre ara verdik ama 4.5 ay sonrası tekrar başladık yastıklarla falan oturttuk hep 6.ayda mama sandalyesine rahatça oturabiliyodu. Osman gönülal var youtubeda 3.5 ay sonrası oturtabilirsiniz rahatsız olmuyosa diyodu sanki