Bebeğim oturmaya başladığından beri biraz daha rahatım ama mama sandalyesine oturtup duşa giriyorum bakımımı yapıyorum yemeğini yapıyorum bazen zor bazen kolay oluyor ama geçici olduğunu kendime hatırlatıp motive oluyorum yürüyüşe çıkıyorum arada o da iyi geliyor dışarı çıkmak puanlık tam bir eziyet çünkü bebek arabasında aklamak istemiyor . Onun dışında gece uyku problemimiz var sık sık uyanıyo maalesef ben o uyuduğunda uyuyup uyandığında beraber işleri yapmaya çalşyrm hayatımın son 9 ayı böyle