inciandmom benimde muzdarip olduğum konu. Kızım 4,5 oğlum 1,5 yaşında . 1,5 yıl da ilk kez dün akşam çok nemli ve sıcak hava parktan ğeldik bahçede soluklanmak için indim oturdum onun da lafı oldu bitler deve oldu resmen. Erkek milleti çok zor gerçekten hiç alttan almayı hak etmiyorlar