inciandmom var tabiki mesela ben 4 çocuk annesiyim en büyük çocuğum 10 yaşında kızım 7 ikizlerim ise 2.5 yasindalar düşün ona rağmen kuaforumede giderim cilt bakımıda yaptrrim hatta arkadaşlarla buluşup bseyler yaptığımız çok olur çarşıya gidip gezmeyi severim kulağıma kulaklık takip yürüyüş yapmayı kahve içmeyi aşırı seviyorum ve bu yaptıklarımin hiç birine çocuklarım engel değil hatta kızlarla yarın için dışarda kahvaltı planı yapıyoruz yani tabi bunları yapabiliyorsam eşimin sayesine çünkü her bakımdan benim yardımcım o ev işlerinde de çocuk bakımında da herşeyimi kolaylaştırıyor şükürler olsun oğlum büyük olduğu için arada çocukları ona koyuyorum o bakıyor işlerim olursa halledip geliyorum ☺️🙃