Bsrarslnoztrk lazer olmadı. Geleneksel yöntemle yaptırdık. Bu sitede okumuştum iğnesi yapılırken uyuşması için bir krem sürülüyormuş. Biz özel hastane olduğu için vardır diye düşündük ama krem falan sürmediler direk iğneyi vurdular. Çok ağladı birkaç yerden vurdukları için ve kolay kolay avunmadı. Bence o kremi bulun alın en azından ağlaması çok sürmez. Yanında emzik alıyorsa emzik, biberon, oyuncak bulundur. Emiyorsa başlamadan işlem emzirmeye ve uyutmaya çalış. Sünneti hiç hissetmiyorlar ama sıkılıyorlar bacakları tutulduğu için. Uyursa sizin için de çok kolaylık olur. Bir de sünnet esnasında altını çıkardıkları için çorap hatta mümkünse ev patiği giydirin ayağına soğuk alıyorlar işlem sırasında. Altına giydirmek için bir beden büyük biraz kalın lastiği çok sıkmayan bir pijama alırsan çok iyi olur onun için. Sünnet sonrasını, bakımını zaten doktorunuz da anlatır canım ama en önemlisi o krem, onu muhakkak almanı öneririm. Şimdiden geçmiş olsun 🌺