biz de 23 mayıs doğumluyuz anne sütü alıyoruz ek gıdaya 10 gündür başladık kilo söylemek iyi değil diye biliyorum😊onun dışında geceleri sürekli uyanıyoruz gündüz uykusu ise memede uyuyor yatağa yavaşça bıralkıyorum maksimum 1 saat 3 defa uyuyor.uyku eğitimi falan çok baktım ama çocuğa eziyet gibi geldi o beşikte ağlamasını bekleyip kucağa almak neyse daldan dala atladım 😂