Zeyada07 Alması gereken kilodan bir tık az kilo almış ondan mama tavsiye etmiştir. Sütünüzü arttıracak birşeyler yemeye çalışın bol su için. Bende de kızım 1 aylıkken falan oldu 1 buçuk hafta mama+meme şeklinde devam ettik sonra sütün arttı bıraktım mamayı sütüm yeterli oldu sıkmayın canınızı mama kullanmak kötü birley değil bir süre kullanıp bırakabilirsiniz bişey olmaz. Ben o zamanlar çok üzülmüştüm ama aslında üzülecek birşey yokmuş 😊