Zeyada07 cagil2501 buradaki konuşmalar içimi rahatlattı gerçekten doktora uymamak gerekiyormuş herzaman yani başka doktorada gözükmek gerekiyormuş
nhlhmz11 Zeyada07 saçmalamış bence kilosu az değil aksine fazlası bile var ki bunu siz görebilirsiniz. Benim kızım 4 ayına girdi , 3 kilo doğdu , şuan 6.850
Zeyada07 nhlhmz11 evet bende öyle düşündüğüm için özellikle post açtım neden mama takviyesi öneriliyor diye
Zeyada07 yorgunanneeeee evet olabilir dediğiniz gibi mama kullanmak kötü birşey değil tabi canım benim kafamı karıştıran kilosu iyi olmasına rağmen düşük deyip olumsuz konuşması.
Zeyada07 Bebegimveben_ evet kesinlikle doktordan doktora çok fark oluyor malesef bu hafta kendi çocuk doktorumuza gideceğiz kontrol için
Bebekcino Doktorunuz kim acaba ? Merak ettim de benim bebişim 4 ay kontrolunde 5700 dü ve doktorum gayet gelişimin iyi olduğunu söyledi burada maşallah 7 8 kilodan aşagı çocuk yok 😂
Zeyada07 Bebekcino Hatice aydın bende çözemiyorum doktorların görüşleri hiç uymuyor birbirine genelde.
Tubagrsf Bebekcino Bebekcino benim de dört aylık 6335 bazen şüpheye düşüyorum benim ki mi zayıf diye ama doktorum gidişatı iyi diyor
nhlhmz11 Zeyada07 her zaman doktorlar doğru söylemiyor , siz çok takmayın maşallahı var sizinkinin. Benim kızım bile tombik tombik 4 aylık 6850 ile ki boyu da uzun
Premomezra Zeyada07 benim kızım prematüre karşılaştırma yapmıcam ama siz bence doktorunuzu değiştirin
Tubagrsf Zeyada07 tövbe yarabbim az mı benim oğlum üç kilo doğdu anne sütü ile besliyorum dört aylık 6 kilo 335 gram doktorumuz iyi diyor her ay kilo alımı güzel gidiyor diyor
Zeyada07 Tubagrsf Sağlıkla büyüsün inşallah doktorları anlamak zor bazen gerçekten onlara uyalım dedikçe saçma şekilde insanın kafasını karıştırıyorlar.