Zeyada07 O1Anne saçma posta cevap vermeyin madem öyle 2 aylık bebek 10 kilo beklemiyor insan zaten yazılanı iyi okuyun önce isterseniz farklılıklar oluyor ister istemez boşuna açılmadı sonuçta bu platformu dimi.
O1Anne Zeyada07 muhattabım değilsiniz sizde her posta atlamayın o halde istediğim posta yazarım sizi hiç ilgilendirmezz. Ayrıca burda size karşı kötü bi hitapta bulunmadım lafım doktorunuzaydı
Melovealp Bugün doktora gittik daha 3 ay 11 günlük 5,980 yani 6 kilo bile değil doktor yarım kilo kadar geriden geliyor dedi.Nasıl az demişler size hayret.Obez mi olsun istiyor çocuklar anlamıyorum.Sağlıklıysa neden şişman gözüksün istiyor bazı doktorlar?
Seda_G neslyyy hareketli bir bebek mi ? Kilosuna takılmayın vallahi önemli olan sağlık lı olmasi eger tahlilleri temiz herhangi bir problem gözükmüyorsa sağlık yönünden demek ki sizin bebeğinizin yapısı oyle
CihangirAslan0 Zeyada07 nesi az anlamadım gayette maşşallahı var ayrıca kız bebeklerin kilosu erkek bebeklere nazaran daha az olur,siz dinlemeyin bence emzirmeye devam 👍👍
Secil_Alp En son doktora gittiğinizden beri kaç kilo almış bir ayda? Belki ay bazında kilo alımı yavaşladıysa böyle bir şey demiş olabilir. Doğum kilosu ve ay bazında aldığı kiloya bakıyorlar genelde. Benim bebeğim ilk aylarda 1 Kg dan fazla alıyordu. Eğer kilo alımı normal ise mamaya hiç gerek yok inanın.🌸
Zeyada07 Secil_Alp 8 haziranda gitmiştik en son 6.200 gramdı kilosu evet dediğiniz anlamda da olabilir belirtmedi ama öyleysede
Busra14Barlas Seda_G merhaba size birşey sormak istiyorum doktor kilosuyla ilgili birşey söyledi mi bebeğinizin acaba. Benim oğlumda 9 ay 20 günlük 9.300 Gr. Herkes zayıf diyor ister istemez üzülüyorum kafama takıyorum onun için sormak istedim size
Seda_G Busra14Barlas bence siz boşuna üzülüyorsunuz kilosu normal yani doktorda normal oldugunu soyledi hatta benim bebegim 2.5 aydır sadece 150 gram aldı ama hareketli bir bebek banada diyorlar zayıf duruyor diye ama ben biliyorum ki kilosu normal hatta obez olmasından daha iyi önemli olan sağlıklı olması hicte kafanıza takmayın
Meret Busra14Barlas kafaya takmayın 12 aylık 8400 gram ben bile takmaz oldum sağlıklıysa gerisini takmayın artık kolay kolay kilo alma dedi bana hemşire yürüyor hareketli ve ayrıca alerjik.
Zeyada07 O1Anne postu ben açtığıma göre size karşı cevap vermemde gayet normal değil mi madem doktora bu söyledikleriniz daha açıklayacısı olabilirdi kurduğunuz cümleden öyle anlaşılmıyor çünkü
neslyyy Seda_G 3aylıkken dönmeye başladı 7aylıkken emeklemeye bir dk bile yerinde durmuyor ama ana yüreği biraz toton olsa diyo gören zayıf diyince psikolojim bozuluyo
Zelislina Zeyada07 4 aylığız 5.600 kilomuz . Sadexe kilo değil bpy ve baş çevresi ölçümüde önemli. Ve bizim bebeğimiz o çerçevinib içerisinde gayet sağlıklı iki tane farklı çocuk doktoruna gidiyorum ikiside gayet iyi dedi Sadce kilo olarak değerlendirmeyin bence. Çoğu kilolu çocuğu olan arkadaşlarmın çocukları bnm kızıma göre daha yavaş hareket ediyorlar başlarını kaldıramıyorlar kilodan ama bnm kızım çok aktif maşallah
Zeyada07 Zelislina genel anlamda gayet sağlıklı dedi kendi doktorumuz 2 taneye ayrıca gidiyor biri özelde biri devlette bugün rota aşı için gittiğimizde söylendi kilosu az diye