Bende dikişlerimi açtırıp tekrar diktirmek istiyorum poşeti büzmüş gibi yapmış rahatsız oluyorum o görüntüye kesim var birde benim 16 dış 9 iç vardı. Dikerken rasgele dikmiş. Fiyatlar artmış her doktor güzel dikmiş dese de ben rahatsızlık duyduğumu belirttim