Birbalannesi09 ayyy doktoruma teşekkür borçluyum ozaman sen çok yoruldun diyip uyutarak dikmişti ismini öğrenmek isteyen olursa gül yaman istanbukda özel doktor doğumumda sayesinde güzel geçti ama bende enfeksiyon kaptım bağışıklık sistemim çökmüştü sanırım ondan tekrar ona gitmeyi düşünüyorum bence insanlar bedeninde bişeyden memnun değillerse çözümüde varsa yapmalı sen böyle daha güzelsin diyenler bilmedikleri için laf safadtası gibi geliyo memnun değilseniz bence yaptırın ama 1 ,1.5 yılı bekleyin derim tam otursun dikişlerde vajinada dinlensin sağlıklı bir şekilde olun derim