Ben 1,5 yıl eşimde 2,5 yıl oldu kullanmıyoruz. Hiçbir eksikliğini kesinlikle hissetmedim. Arada annemkini alıp bakıyorum ne var ne yok diye. O kadar alışmışım ki kullanmamaya annemkini bile hemen indiriyorum. Siparişlerimi başka sitelerden veriyorum. Haberler de hep normal haber sitelerinden takip ediyorum. Hatta Onedio diye uygulama var. Haber magazin falan. Hayatımda gayet güzel geçiyor