Iyi geceler güzel anneler, uzun zamandır instagram hesabımı silmeyi düşünüyorum. Zaten çocuklardan çok vakit kalmıyor ama kalan vaktimide hep instagramla öldürdügümü fark ettim. Bir de herkes herşeyini paylaşır oldu artık en özelini bile sıkıldım galiba biraz. Önceden kullanıpta şimdi kullanmayan var mı? Hem sohbet olsun hemde bana fikir olsun ☺️