[silindi] ben👋bana artı yönü çok oldu 10 yıl kullanmıştım iki yıldır da hiç kullanmadım eşimle sözlenince karar vermiştik ikimizde hesaplarımızı sildik çok da zorlanmadım bolca vaktim kaldı girince saatlerimi alıyordu bazen şimdi işlerim dağa çabuk bitiyor vaktim bolca kalıyor kitap okumaya kendimi başka şekillerde geliştirmeye birde genelde kim ne yapmış nerde neler yapıyor hep bir merak bazen onlarda olanın neden bizde olmadığı ya da daha fazlasını isteriz özenti çok çoğaldı sosyal medya yüzünden böyle kafam baya rahatladı ☺️