Eeelif Thesra teşekkür ederim bende deniycem ama bebegim suan ek gıdaya gecmedi kendımız için deniycem inşaAllah olur 🙏❤
Thesra Eeelif Afiyet olsun şimdiden deneyin inanın çok basit ve lezzetli kendiniz içinse tuz da ekleyebilirsiniz içine
AygulSina Thesra merhaba keci sutunden ogluma lor peyniri yapicam ama nasil yapıcağımi bilmiyotum 500mlden rica etsem tarif edebilirmisiniz youtubedaki videolarda cok tatmin edici degil
AygulSina Thesra merhaba keci sutunden ogluma lor peyniri yapicam ama nasil yapıcağımi bilmiyotum 500mlden rica etsem tarif edebilirmisiniz youtubedaki videolarda cok tatmin edici degil
GAMA Thesra merhabalar. Çok eski bir konu ama bebeklerim ek gıdaya yeni geçtiğinden araştırırken gördüm bu konuyu. Lor u yaptığımız gün yedirebilirmiyiz? Yani bekletmek gerekiyormu ? Hani taze peynir zehirlenmesi mevzusunu kastediyorum.🤔
Thesra GAMA Hiç bilmiyorum zehirlenmeyi ilk defa sizden duydum🤷🏽♀️ Ama genelde ben akiamdan yapıp sabaha yediriyodum bence sizde öyle yapbilirsiniz
GAMA Thesra aaa çok iyi. Eşim biz küçükken peynirden zehirlenmiştik dedi ondan endişelendim. Taze peynirden oluyormuş sanırım. Ama siz yaptığınıza göre ertesi gün gayet makbul☺️ Teşekkürler
Merrcimek Ozustaseyma tuz koyup yapıyorum ben hatta süt yazın bi kaç kez bozulmuştu hemen tuz koyup lor yaptım
GAMA Merrcimek anlamadım bozuk süte yoğurt yerine tuz koyup kaynatarak mı? Lor a mı tuz kattınız? Bilmediğimden soruyorum kusura bakmayın
Merrcimek GAMA yok süt aldığımız yerden bozuk çıktı annem de bi çay kaşığı tuz koy dedi. Kaynayan süte koyuyorsunuz süt kesiliyor zaten sonra ince tülbentle ayrıştırın çok güzel oluyor. Bozuk olmasada olur tuz koymak yeterli oluyor
GAMA Thesra teşekkürler 🤗birde inek sütünü ilk kaynattığımızdan yapıyoruz değil mi? Kaynatıp soğutup tekrar lor yapmak için bi daha mı kaynatmak gerek acaba
Thesra GAMA Aa onuda hiç bilmiyorum çünkü ben hazır günlük sütten yapıyorum😌 Ama iyice kaynattığınız sütten olur herhalde ya
GAMA Thesra annemin sütçüsünden aldığımız sütle yapıcamda ilk peynirimi☺️Bakalım bakalım nasıl olucak
Thesra GAMA Güzel olucaktır eminin bize göre güzel olmıyor ama bebekler için doğal ve güzel oluyor😌 sizde yemek isterseniz tuz katıp yiyebilirsiniz
Rabia88 GAMA evet loru yapıyorum suyunu suzuyorum sonra içine ceviz ekleyip süzgeç üstüne koyup ağırlık olarak su dolu kavanoz koyuyorum böylelikle kalıp peynir oluyor