Ozustaseyma Yapımı o kadar kolay ki bence sakın dışardan almayın tadı da çok güzel oldu yoğurt yapmaktan inanın daha kolay 🤗
Ozustaseyma Sütü kaynatıyorsunuz tam kaynarken bir kaç damla limon yada sirke damlatıyorsunuz sonra 1 yemek kaşığı yoğurt kendi kesilmeye başlıyor zaten onun suyu da peynir altı suyu çok faydalıymış bebeğe
Merrcimek Ozustaseyma tuz koyup yapıyorum ben hatta süt yazın bi kaç kez bozulmuştu hemen tuz koyup lor yaptım
Thesra Ben limon veya sirke yapmıyorum çünkü bebeklere önerilmiyor sirkede kötü kokmasına sebep oluyor sadece yoğurtla kestirseniz bile yeterli 🤗🤗🤗🤗
GAMA Thesra merhabalar. Çok eski bir konu ama bebeklerim ek gıdaya yeni geçtiğinden araştırırken gördüm bu konuyu. Lor u yaptığımız gün yedirebilirmiyiz? Yani bekletmek gerekiyormu ? Hani taze peynir zehirlenmesi mevzusunu kastediyorum.🤔
Thesra [bilinmeyen] Dene çok güzel oluyor oda ben sürekli inek sütünden yapmıyorum değiştiriyorum iyi oluyor
Thesra Deletedmom131 Sut kaynamaya basladiginda icine yogurt katip karistiyorum altini kismiyorum hemen kesilmeye basliyor zaten 1 dk sonra kisik atese alip 2-3 dk kaynatip altini kapatiyorum
Thesra HaticeYlmazAydn Ben az az yapiyorum 3 gunluk yeticek kadar her 3 gunde bir taze taze yapiyirum eger cok yapicaksaniz buzluga atip saklayabilirsiniz
Pinkbery Thesrakullanmıştım 8 aylıkken . Tmamen kesmedi ama iyi geldiğini söyleyebilirim. Azaltmıştı baya. Zaten en fazla 3gün kullanıp bırakmıştım
Thesra Eeelif Ne kadar süt kullandığınıza bağlı aslında eger yarım kiloluk sütten yaparsanız 2 yemek kaşığı yeterli olur olmazsa ilave edebilirsiniz