AygulSina
Pastorize süt öyle değil mi?
Eğer öyle ise sütü kaynatıcağınız tencereye koyun kenarlarından baloncuk çıkana kadar kaynatın daha sonra içerisine eğer evde doğal yoğurdunuz var ise ondan yoksa sütaş babymixin yoğurdundan bir kutusunu koyun ve karıştırın güzelce yavaş yavaş lorlar oluşmaya başlıyacaktır.Daha sonra altını kısın 3 dk öyle kaynasın kapatın dinlenmeye bir köşeye alın soğuyunca süzgeçten süzün ve lorunuz hazır altta kalan peynir altı suyu olucaktır atmayın çok değerli o buzluk poşetlerine koyup her yemeğinin içine muhallebisine istediğiniz her yemeğine koyabilirsiniz afiyet olsun😊