Asyaaa1 Udu Chicco nun konak tarağı var her banyodan sonra onunla tarayın. Tarağı kullanmadığım zaman konak olurdu. Bir iki kullanınca yine geçerdi. Hiç sorun yaşamadık o konuda.
EGP Kızımın kafasında ve kaşlarında oldu. Zeytinyağı asidik olduğu için hindistan cevizi yağı ile banyo öncesi iyice ovalayıp yumuşamasını bekledim. Sonra da krepe tarağı (konak tarağı da tercih edebilirsiniz) ile tarayarak ölü deriyi aldım banyo yaptırdım. Hiçbir şey kalmadı.
hatice_ahsen Udu banyo yapmadan önce Hindistan cevizi yağı yada hakiki zeytin yağı sür 1 saat beklesin yıka normal hangi şampuanı kullanıyorsan masaj yapar gibi ovala yıkarken kaldırmaya çalışma yara oluyor sonra tarakla tara döküldüğünü göreceksin ama belli bşr zaman devam ediyor o kötü hissetme pislikten değil saç derisi zayıf olduğu için öyle büyüdükçe geçecek dert etme
YaaMan Konak tarağı olmadan arınmıyor. Zeytinyağı bebekyağı bunlardan birini sür 1 saat şapkalı beklet. Yıkamadan önce tara. Yıkadıktan sonra tekrar tara. 1 hafta boyunca her duşta yap eser kalmıyor benim bebişin saçı kaşı kulağı bile olmuştu.
ahmet8emirmommy Biz de aşırı derece yaşadık o sorunu. Yaklaşık 3 aylıkken bitti. O da sürekli her banyodan sonra uzun uzun tarayarak bitirdik
Tuba_tuba Udu benim dr demisti el kremi warya onu dustan önce sür sonra banyo güselce havlula kurula benim.oglumda 2 kes yaptim giti bide ebem bana zeytinyagi ile dus yaptirtmisti hala öyle yapiyom 3 aylik 3 4 kes sampuan kullandim hep hakiki zeytin yaglan dus cok iy geliyo deneyin
TubaB Nurrr97 dökülürken yara olur diye korktuğun için yaralamıyorum , bu saçaklarda kafasında yara mahveden bebişimi , yara olmaz değil mi ,,, bu arada durma gibi taraklar diplere hiç etki etmedi dişli taraklardan bahsediyorsunuz dimi?
Melike06666 Zeytinyağı ve karbonatlı karıştırıp masaj yaparak saçlarına sürdüm yarım saat bekleyince dişli tarakla yavaş yavaş geriye doğru taradım sonrasında banyo yaptırdım ilk seferde bitti daha da olmadı ve bayağı vardı katman katman olmuştu
SAM230223 Udu o bizde baya yaşadık bu sorunu doktorumuz zeytinyağı karbonat sabah akşam ve duştan önce yapıp bekletim demişti karbonatın pek faydasını görmedim zeytinyağı devam ettim ve hemen duştan sonra saç ıslakken konak tarağıyla taradım saçlarla birlikte soyuldu birde mustela köpük şampuanı hala kullanıyorum
Momofgirls SAM230223 klasik zeytinyağı ile yağlayıp beklettim .ince dizli tarak zorladı biraz ve tam cikartmadi .canı acır diye kullanmadım .diş fircasiyla ovaladim mükemmel temizledi.tarak bir seferde temizlemediği gibi canını acitiyordu sanki diş fircasi tertemiz yaptı .
Melike06666 Ftm124 evet bildiğimiz karbonat bn göz kararı koydum ne çok az ne de çok fazla zeytinyağının miktarına göre koyun
Sumeyye-Aktas Ftm124 karbonat çok asitlik temizlemedigi biryer yok bebeğe yazık bence hiç koymayın insanlar karbonatla temizlik yapıyorlar o minicik bebeğe surulurmu bilemedim
Oli Udu herkes yazmis ama bende yazayim.1 yasinda bebegimde olmustu konak bende zeytinyagi surdum biraz beklettim sonra geriye dogru taradim hepsi döküldü bir daha da olmadi.
Cefat Udu Karbonatlı ılık su ile karıştırıp konak olan bölgeye sürüyoruz. 5-10 dk bekletip tarak ile saç çıkış yönünün tersine tarıyoruz nazikçe. Sık dişli bir tarak olmalı. Zeytinyağı da sürüp tarayabilirsiniz
Suuu00 Udu zeytinyağıda denedim karbonatlı suyufa şöyle yapabilirsin zeytinyağını ocakta hafif kaynamaya gelmeden kapat asiti çıksın soğuyunca sür şapka tak yarım saat sonra yıka konak tarağıyla tara bi kaç kere dene gidiyor ben şmpuan olarakta ecowell kullanıyorum çok memnunum